zondag 14 september 2014

Directeur bedrijf dat vliegtuigen Malaysia Airlines ontmantelt herstelde nummerfout foto Cor Pan

Directeur bedrijf dat vliegtuigen Malaysia Airlines ontmantelt herstelde nummerfout foto Cor Pan
Op 17 juli 2014 schrok de wereld op van het vermeende neerhalen van vlucht MH17 van Malaysia Airlines. Diezelfde dag nog verschijnen berichten dat passagier Cor Pan een foto van het vliegtuig zou hebben geplaatst met daarbij de opmerking ‘Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d’r uit‘, waarmee hij refereerde naar de verdwenen vlucht MH370 eerder dit jaar. Na de vliegramp met vlucht MH17 van Malaysia Airlines produceerde het persbureau Reuters een nieuwe foto van een toestel aan de gate. Deze foto vindt u onder deze link. De datum waarop de foto gepubliceerd werd, is 18 juli. Dat is 1 dag na de vliegramp. Deze foto is om twee redenen extreem belangrijk geworden in het achterhalen van de waarheid achter de vliegramp. Om te beginnen is het belangrijk dat u let op de letters bij het neuswiel luik. U ziet hier ‘RD’ staan. Een ander belangrijk punt in het ontrafelen van het MH17 mysterie, is de naam die u ziet staan onderaan het persbericht. De naam Yaron Mofaz is uitermate belangrijk. Na grondige analyse mogen we namelijk concluderen dat Yaron Mofaz 6 dagen na de vliegramp directeur is geworden van nevenvestiging van het moederbedrijf –PENTAGON 2000 – waarvan de dochteronderneming – genaamd GA Telesis – vliegtuigen voor onder meer Malaysia Airlines ontmantelde. Aan het slot van dit artikel zal de lezer tot de conclusie komen dat Yaron Mofaz de foute publicatie van de foto van Cor Pan met daarop de wielluik code RC wel moest corrigeren en dat GA Telesis waarschijnlijk verantwoordelijk is voor de productie van de brokstukken op de rampplek in de Oekraïne. De in alle media gepubliceerde foto van Cor Pan vindt u onder deze link. Op de website Niburu.co vindt u een heldere analyse van het verschil tussen beide foto’s. Het probleem bij de foto van Cor Pan was dat er ‘RC’ op het neuswiel luik stond terwijl de brokstukken op de rampplek toch echt ‘RD’ lieten zien (zie hier).
mh17_RD-YaronMofaz
We beginnen onze zoektocht bij de familie Mofaz. Via deze familie komen we al snel uit bij het bedrijf PENTAGON 2000. Nu is een softwarebedrijf mogelijk een uitstekende dekmantel voor andere activiteiten, maar in het company profile vinden we het volgende [citaat] PENTAGON 2000 Software, Inc. is a leading vendor of enterprise software systems used in the aerospace, electronics, defense, power systems, metals trading and related high technology industries. Ik vraag me af wat dat ‘metals trading’ tussen hun bedrijfsomschrijving doet, maar laten we eerst eens kijken naar wie er allemaal in de top van dit bedrijf zitten:
  • Gabriel Mofaz, President
  • Hezi Mofaz, Vice-President Research & Development
  • Yossi Mofaz, Chief Financial Officer (CFO)
  • Zviel Mofaz, Vice-President Operations & Customer Service
De familie Mofaz zit dus goed verweven in de vliegtuigindustrie, zo blijkt. De oprichter van PENTAGON 2000 is Avraham Mofaz, de vader van Shaul Mofaz. Shaul is de ex-minister van defensie van Israël en huidige partijleider van de Israëlische partij Kadima. Opmerkelijk is overigens dat deze Avraham Mofaz twee keer is overleden. Eén keer in 2001, aldus Israël National News (zie hier) en één keer in 2012. De website van PENTAGON 2000 wijdt namelijk een volledig pagina aan Avraham Mofaz en vermeld trots zijn vrijmetselaars verleden met als kop ’1922-2012′.
De reden dat de connectie PENTAGON 2000 en de familie Mofaz zo belangrijk is, komt mede omdat Yaron Mofaz (de maker van bovenstaande Reuters foto) ook onderdeel van deze familie is. Een andere reden schuilt in het feit dat PENTAGON 2000 verbonden is met het bedrijf dat meerdere vliegtuigen van onder meer Malaysia Airlines ontmantelde. Dat bedrijf heet GA Telesis en is gevestigd in Fort Lauderdale te Florida. Het bedrijf GA Telesis stond tot vóór januari 2011 bekend als Ultimate Aircraft Composites LLC, zoals blijkt uit dit bericht van Bloomberg Businessweek. Het is zeer waarschijnlijk dat PENTAGON 2000 als dekmantel dient voor de relatie met GA Telesis. Uit onderstaandpersbericht van 2005 wordt de relatie tussen de twee duidelijk. In het persbericht wordt nog de oude naam van GA Telesis gebruikt.
pentagon_persbericht
Vervolgens komen we tot de ontdekking dat GA Telesis verantwoordelijk is geweest voor de ontmanteling van tenminste 3 vliegtuigen waaronder een van Malaysia Airlines. Dit blijkt uit een persbericht (onderaan pagina) op een nieuwssite voor de vliegtuigindustrie. De drie te ontmantelen toestellen zouden zijn:
  • Boeing 777-200ER (voormalig toestel van Malaysia Airlines)
  • Boeing 767-200ER (voormalig toestel American Airlines)
  • Boeing 757-200 (voormalig toestel United Airlines)
In het persbericht staat nadrukkelijk [citaat] the aircraft have entered the GA Telesis disassembly production line in the US. De drie vliegtuigen bevinden zich dus volgens de officiële berichten in de Verenigde Staten op het moment van publicatie 12 juli 2013. Een bericht op Planespotters.net geeft echter aan dat Malaysia Airlines de Boeing 777-2H6(ER) met de registratie 9M-MRI op 4 oktober 2013 heeft opgeslagen (std=stored) op LDE. De IATA-code LDE staat voor: Tarbes-Lourdes-Pyrenees Airport in Frankrijk. Vervolgens wordt het toestel op 21 oktober 2013 toegevoegd aan de vloot van GA Telesis en op 4 november 2013 opgeslagen op TLV. De IATA-code TLV staat voor: Ben-Gurion Airport, Tel Aviv, Israël. De registratie van het toestel verandert van 9M-MRI naar N105GT, een Amerikaanse registratie. Er staat vanaf dat moment dus een ex-Malaysia Airlines B777-200 (9M-MRI) met registratie N105GT op naam van GA Telesis in Tel Aviv, terwijl dit toestel volgens het voorgaande persbericht door GA Telesis ontmanteld zou worden in de VS. Voor iedereen die moeite heeft dit alles te volgen zal ik het vertalen. Er is gerommeld met de opslag en ontmanteling van toestellen. Een toestel dat door GA Telesis ontmanteld zou worden, heeft een ander nummer gekregen en staat stiekem in Tel Aviv opgeslagen. Maar dat niet alleen er ligt dan ook nog eens een relatie tussen de maker van de Reuters foto (met het RD nummer) en het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de ontmanteling via Yaron Mofaz.
En weet u wat nu helemaal bijzonder is? Op 23 juli 2014, 6 dagen na het incident met de MH17, wordt een dochteronderneming van PENTAGON 2000 opgericht in Dublin, Pentagon 2000 Software Erp Limited. De twee directeuren van dit bedrijf die benoemd worden zijn: Gabriel Mofaz en Yaron Mofaz (de maker van de Reuters foto).
De betrokkenheid van deze familie Mofaz bevestigt mijn sterke vermoeden dat zowel Rusland als het Westen meewerken aan deze hoax en beide niet van plan zijn de waarheid te onthullen. Beide partijen zijn gebaat bij een oorlog en de wederzijdse olie-, gas- en wapenbelangen zijn allang verdeeld. Beide partijen dragen bij aan de Albert Pike/Mazzini-agenda zoals hier veelvuldig besproken. Beide partijen dragen bij aan de vestiging van een wereldregering. De betrokkenheid van de familie Mofaz en hun firma’s die de dekmantels moesten vormen door middel van “ontmanteling van vliegtuigen” is bewezen door de Reuters foto van Yaron Mofaz. Het vermoeden dat ik reeds uitsprak indit filmpje, dat de brokstukken in de Oekraïne afkomstig zijn van het toestel van verdwenen vlucht MH370, wordt steeds waarschijnlijker. Dat de familie Mofaz met hun firma’s technisch gezien over de mogelijkheden beschikte om brokstukken van een vliegtuig daar ter plaatse te hebben neergelegd, mag wel duidelijk zijn. Ze zitten er vuistdiep in.
voor_na_mh17_large
Als we daarnaast nog eens de analyse van de satellietbeelden leggen en kunnen concluderen dat er voor de ramp grote gebouwen stonden die daarna verdwenen zijn, dan wordt het raadsel steeds verder ontrafeld. De NOS merkte op 21 juli 2014 op dat Google satellietbeelden heeft gepubliceerd van de crashsite en dat de beelden zijn gemaakt “door verschillende satellieten gisteren en vandaag“. Op bovenstaand plaatje ziet u links de locatie voor de vliegramp en rechts de locatie na de vliegramp. Waar zijn die gebouwen ineens gebleven? Vindt u dat niet op zijn minst verdacht? Op deze fotozien we dan ook nog eens een groot aantal witte loodsen onderop en vlakbij de ramplocatie. Google maps bevestigt nog steeds de situatie te zien vóór de crash, dus mét gebouwen (zie hier). Het moge duidelijk zijn: hier zit een Mofaz luchtje aan. Niet voor niets was het dus Yaron Mofaz die de nummerfout op de foto van Cor Pan moest herstellen met een nieuwe foto. Mijn vermoeden is dat de familie Mofaz met haar bedrijf GA Telesis de ramp-scene gecreëerd heeft en de brokstukken, lichamen (poppen) en overige op de “ramplocatie” hebben neergelegd. Zit hier een Mossad/Mofaz luchtje aan? U mag het zeggen.

Bron: http://www.martinvrijland.nl/2014/09/14/directeur-bedrijf-dat-vliegtuigen-malaysia-airlines-ontmantelt-herstelde-nummerfout-foto-cor-pan/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen